[OT] Problem s autem - dobijeni

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Listopad 21 13:39:13 CET 2016

Zdravím,
  ano, tento terminologický problém je bohužel docela běžný.
  Zajímavé je, že v oblasti inverzních strojů - motorů - se nevyskytuje -
existují tam motory komutátorové i kroužkové - ty druhé jsou indukční a
kroužky se používají kvůli rozběhu na omezení proudu kotvou do externího
rezistoru. To zde ale netřeba vysvětlovat, každý to zde jistě ví. Ale
nikdo by neřekl, že je to komutátor, tedy si to alespoň myslím... Zato
u alternátoru se to bohužel říká docela běžně, už jsem opravoval i syna,
který studuje autoprůmyslovku a učili ho to :-).
  Zdraví Pavel