[OT] Problem s autem - dobijeni

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Listopad 21 12:53:11 CET 2016

 21.11.2016, 12:43:17

Komutator ma dynamo, ktere i Skoda, prestala pouzivat nekdy pred 35
roky. Jestli si toho opravari, za tu dobu nevsimli, tak to radej do
servisu nejezdit.
Ano i alternator ma uhliky ale ma krouzky. Protoze vsak na systemu
uhliky-krouzky nedochazi ke komutaci proudu, neni to komutatot.
A proto to take mene jiskri (take proto, ze proud neni "pracovni" ale
jen budici), coz znamena mensi ruseni, vetsi zivotnost a spolehlivost.
On ani termin "zberaci krouzky" není vecne uplne spravny, presnejsi je
"napajeci" nebo "budici", popr. jen krouzky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz