Re: odpojovač li-ion aku

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Listopad 21 01:07:07 CET 2016

 21.11.2016, 0:49:11

Reference jako treba LM285/385 pracuji od 10 uA, cmos komparatory jako
treba TLC3702 od cca 50 uA, popr. TLC271, co jej maji v kazde drogerii
od 10uA.
No a pak tu je spousta napetovych detektoru jako treba TLC7701 16uA,
HT77xx cca 6uA, popr. dost rozezranejsi, ale znacne univerzalni
AP4310/4312, nebo drazsi LTC1542/1541 MAX951/952  s Ic < 10uA

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz