Re: odpojovaè li-ion aku

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Listopad 21 00:42:27 CET 2016

To odpojeni zalezi na teplote, nebo to je odpojeni pri 50% natvrdo?
Mel bych v supliku nejaky "nanopower" komparator vlastni vyroby - TS881
(882, 884).
Ten by mohl pomoc se spotrebou. nemam v ruce nizkozravou referenci...
Kazdopadne kdyz se reference i delic odpoji (MOS) trazistorem a zajizti se
sparavne pripojeni vstupu, tak by to po dosazeni preklapeci urovne bude
zrat jen komparator pod mikroamper. Nahodit se pak zas muze tlacitkem.
Verim, ze to vykoumas :) :) :) Ja to mam v hlave jen tak v obrysech.

Dalsi varianta je dat tam nejky procik bezici z 32kHz, ktery se probudi
jednou za X muinut, zapne si mereni, zjisti stav, zaridi podle nej vystup a
zase zahybernuje.... To by nemuselo vyjit spatne ani s merenim teploty.

PK