Navrh odstredivky pro presne liti?

Jan Linhart hw na liny.cz
Neděle Listopad 20 23:27:22 CET 2016

U toho bych chtěl být! Vlastně raději u druhého nebo třetího úspěšnoho
pokusu.
Nebylo by řešením boje se vzduchem použití vývěvy místo odstředivky? Možná
by se musela zavakuovat i pec. Přeci jen představa rozstříknuté taveniny
s letícími
kusy 1 mm ochranného plechu...

Honza

PS: Jsem z HK. Kde je to k vidění?