OT: Repasovane PC

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Listopad 20 21:18:37 CET 2016

No, tím 10 let starým linuxem se nejsem jist, resp jsem si jist, že
používat 10 let starý browser není řešení.

Spousta webů se zobrazí blbě, některé vůbec.

Existují distribuce zaměřené na nízký výkon, například xubuntu. Používá
ho moje babička na HP 255G3 - to jsou neuvěřitelně slabé stroje. Chce to
najít vhodné aplikace, například Firefox je na tom o poznání rychlejší
jak Chromium. (hlavně při startu).

A nebo teď tu testuji DEEPIN. Je to čínská distribuce (ale včetně
češtiny) postavená na podvozku ubuntu s velmi hezkým  a svižným
desktopem DDE. Běhá mi to tady na nějakém cca 8 let starém celeronu s
1GB ram. A je to použitelné. Samozřejmě žádný orgasmus z rychlosti se
nekoná, ale dovedu si představit to používat na web.

Petr