Navrh odstredivky pro presne liti?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Listopad 20 20:00:42 CET 2016

Ufff ...
Pozor na tepelne roztaznosti materialov.
Z izbovych +20 na +1000 je vela... budu sa rozchadzat upevnovacie otvory.
Rovnako pozor na pevnosti materialov...
Co je pri +20 'zelezo' pri +1000 je v lepsom pripade 'plastelina'. Pouzitie
materialov co dielna da je v tomto pripade dost nebezpecne. Treba davat
pozor na triedy materialov. Prasknutie formy alebo upevnenia by malo tazke
nasledky.

Dodo

Dňa 20. 11. 2016 18:37 používateľ <dolnsky.pav na seznam.cz> napísal: