Re: jak nám opravili izolační stav

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Listopad 20 17:03:35 CET 2016


Musism rict, ze jak jsem byl po zverejneni puvodniho prispevku neutralni
(nevedel jsem co si o tom myslet a co je/neni spravne), tak svymi dvema
prispevky jste mne presvedcil, ze mam byt rad, ze u vasi firmy nemusim nic
resit.
Marek

2016-11-20 15:55 GMT+01:00 Drátek <taksun na seznam.cz>:

> Dobrý den,
> tak podle záznamů v naší databázi vše proběhlo standardně tj: vaše
> poptávka, naše nabídka, váš souhlas a následně oprava.
> Také jsem v databázi našel že už jsme pro vás něco dělali a že to také
> nebylo z vaší strany bez problémů. Jednak se tedy divím že se na nás
> opětovně obracíte když jsme tak špatný servis a zároveň vám chci poděkovat
> za důvěru, možná jste nám tzv." ještě chtěl dát šanci". Nemusíte se
> omlouvat chápeme že že né každdý naší práci rozumí, repasovaná vodivá cesta
> ani opravený izolační stav se do původního stavu prostě nevrací a to ani za
> pomocí polývání colou. My už jsme prostě kousek dál a takové praktiky
> nepoužíváme. Nikoho nevydíráme tím že už je to hotové tak teď to musíte
> zaplatit, stává se běžně že zákazník opravu odmítne protože se mu tzv.
> nevyplatí a nebo na to prostě nemá a tak se zařízení nechá ve stavu
> rozpracovaném (nedokončená oprava). Technik který zařízení příjme a
> zjišťuje závadu musí někdy některé jeho části opravit tak aby mohl
> pokračovat v diagnostice částí ostatních což byl i váš případ. Pokud
> tvrdíte že "také děláte servis" tak byjste měl vědět o čem píši. Pokud
> zákazník neodsouhlasí nabídku oprava se prostě nedodělá a do tzv. původního
> stavu se vrací pouze tím že se vrátí součástky snadno demontovatelné
> a nebo součástky drahé (výkonové IGBT moduly a pod.) To vše s ohledem na to
> kolik to technikovi zabere času, protože to mnohdy bývá ta nejdražší
> položka celé  opravy. Podle zákona schválnosti se zrovna u vaší zakázky
> stalo že se nepřepsaly údaje o použitém materiálu do protokolu o zakázce.
> Také máme velmi šikovné techniky kteří zvládají i náročnější opravy ve
> velmi krátkém čase, jsou to opravdoví odborníci a lidé s bohatými
> zkušenostmi.
> Jestli jste se tedy v konferenci na nic neptal proč jste v druhém e-mailu
> tohoto vlákna použil 4 otazníky ???? No dobrá, možná jen neznáte správný
> význam tohoto znaku ale já si stejně myslím že jste se ptal. A ptal jste se
> opakovaně někoho jiného než jste měl a to mi nepříjde fér. Reagoval jsem na
> váš přízpěvek právě jen pro to že jste se ptal, a já měl co odpovědět.
> Z vašich e-mailů je cítit snaha naši firmu poškodit a nebo zesměšnit a to
> se mě dotýká. Já si nemyslím že bychom natolik pochybyli že bychom si něco
> podobného zasloužily. Můj kolega vám naprosto profesionálně odpověděl a
> omluvil se za vzniklé nedopatření za to vy jste zatím jasně nevyjádřil
> (kromě svých veřejných dotazů v konferenci) co vlasně chcete a o co vám
> jde. Nenavrhl jste žádný další postup nebo řešení. Pokud je vaše řešení
> to že již nadále nebudete využívat našich služeb, prosím je to vaše volba a
> nás to samozřejmě velmi mrzí. Jelikož jsem přesvědčen že jsem vám již
> odpověděl na všechny vaše otázky považuji tuto smutnou debatu za ukončenou
> a chci se omluvit konferujícím za nezajímavé netechnické přízpěvky.
>
>
> s pozdravem
>
> Petr Merker
>
> servisní technik
>
> Spea-servis s.r.o.
>
> ----- Original Message -----
>
> *From:* Pavel Rotter <PavelRotter na newte.cz>
> *To:* 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
> *Sent:* Friday, November 18, 2016 8:20 AM
> *Subject:* RE: jak nám opravili izolační stav
>
> Dobrý den,
>
>
>
> ale já komunikoval...  Nabídku mi Váš kolega dal až když byla oprava
> hotová (prý to když tak vrátí do původního stavu - promiňte, ale jak se
> 'opravený izolační stav a repasovaná vodivá cesta' vrátí do původního
> stavu, polejete to colou? Je to takové malé vydírání, je to hotové a teď
> tedy já mám být žumpa co to odmítne :-))) a sháněl se po BEDASu, prý
> 'easily' jen pár součástek..... To by odpovídalo - udělali jste to ze dne
> na den. Já jsem se v konferenci na nic neptal, to jste spatně četl :-)
> Vašeho kolegy jsem se však ptal, proč cena tak vysoká - prý tam byly drahé
> díly - na protokolu nejsou, ptal jsem se podruhé a odpověď:
>
> Dobrý den,
>
> ohledně zmiňovaných součástek, které byli do měniče použity. Došlo bohužel
> k chybě v našem skladovém systému, proto nedošlo k vepsání do zkušebního
> protokolu.
>
> Náš ústav se Vám co nejsrdečněji omlouvá, za toto politováníhodné
> nedopatření, ke kterému dochází jednou za deset let.
>
> Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a zhodnocení situace, které je pro nás
> důležité. Na základě toho, můžeme zkvalitnit poskytování stávajících služeb.
>
> OK, vtipné v lehkém stylu proč ne, ale nic jsem se nedozvěděl :-) Jen pro
> pořádek.... Nehodlám to nějak hrotit, dílo jsme Vám uhradili tak jak jme se
> zavázali, ale příště už Vašich služeb nevyužijeme...
>
>
>
> S pozdravem Pavel Rotter
>
>
>
> NEWTE spol. s r. o.
>
> Jateční 847
>
> 415 01 TEPLICE
>
>
>
> e-mail PavelRotter na newte.cz
>
> tel. 417 536 531
>
> fax 417 577 865
>
> http://www.newte.eu
>
>
>
>
>
>
>
> *From:* Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] *On Behalf Of *Drátek
> *Sent:* Thursday, November 17, 2016 11:42 PM
> *To:* HW-news
> *Subject:* Re: jak nám opravili izolační stav
>
>
>
> Zdravím,
>
> na vaše otázky vám rád odpovím a klidně osobně. Satvte se někdy podívat
> jak se takové věci dělají máte to k nám kousek....
>
> Cenovou nabídku jste dostal a pokud byjste s ní nesouhlasil tak by se to
> nedělalo, tak nevím co vás tak překvapilo.
>
> Oprava izolačního stavu je například vyjmutí a vyčištění všech svorek z
> DPS protože je pod nimi olej s prachem (mnohdy kovovým) při napětí v
> meziobvodu až 600 V ss je to už problém, také porušený lak na DPS ať už
> vlhkostí nebo oleji či jinými chemikáliemi atd. Repase elektrovodivých cest
> je třeba oprava a konektorů různě nalisovaných nakrimplovaných do kterých
> se dostala nečistota. Také oprava DPS kde vlivem tepelného namáhání se měď
> odlepila od desky nebo když vám zoxidují prokovky na čtyřvrstvé desce DPS
> to je pak fajn prácička celý den u mikroskopu atd.... A to vše bez
> jakékoliv dokumentace, schémat atd. To je to blá blá blá jak píšete. Ten
> protokol co jste sem poslal je stručný a většině zákazníků stačí, neumím si
> představit kolik by měla stát oprava takového zařízení a k tomu
> ještě slohová práce s podrobnými vysvětlivkami co je co.
>
> Pokud vás cokoliv zajímá nebo vám není jasné zavolejte, napište, nebo se
> rovnou zastavte u nás a dostanete na vše odpověď přímo od člověka který
> vaše zařízení opravoval. Tady v konferenci vám nikdo lepší odpověď nedá.
>
>
>
> s pozdravem
>
> Petr Merker
>
> servisní technik
>
> Spea-servis s.r.o.
>
>
>
> ----- Original Message -----
>
> *From:* Pavel Rotter <PavelRotter na newte.cz>
>
> *To:* 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
>
> *Sent:* Wednesday, November 16, 2016 2:30 PM
>
> *Subject:* RE: jak nám opravili izolační stav
>
>
>
> No, nic.... :-) ale žádné díly neměnili, ta věc je velká jako notebook,
> snadno demontovatelná.... Jedna věc je cena, ta se může zdát každému jinak
> přívětivá... (mě to moc neoslovilo, navíc nemám rád překvápka) Ale: Co je
> to
> oprava izolačního stavu? Repase elektrovodivých cest? blá blá blá kde to
> jsme? Vy by jste to tak zákazníkovi napsal? Já ne...
>
> S pozdravem P. R.
>
> -----Original Message-----
> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz
> <hw-list-bounces na list.hw.cz>] On Behalf Of Kručinský
> Ladislav
> Sent: Wednesday, November 16, 2016 2:09 PM
> To: HW-news
> Subject: RE: jak nám opravili izolační stav
>
> No a?
> Nevím co je DCServodrive - jak je veliké, komplikované atd... ale pokud
> vidím umytí, odmaštění, vysušení, to může být klidně den intenzivní práce.
> Dále je tam repase, výměna součástek.
> Nezlobte se ale servis je dneska to, co živí většinu firem, včetně té mojí.
> Prodej se mnohdy uskuteční s nulovou nebo i zápornou marží, jenom abychom
> se
> k zákazníkům dostali a pak holt musí vydělat servis. Ale je zákazníkovým
> dobrým zvykem si vyžádat předběžnou cenu opravy, nebo cenovou nabídku, tu
> odsouhlasit a pak se nedivit.
> Nebo je možné, že jsem něco přehlédl.
> P.S. - včera jsem si musel objednat těžkou partu na to aby mi snesli do
> sklepa kotel Viadrus Lignator - váha 450 kg po odstrojení. Nechtěl jsem
> poškodit ani kotel ani chodbu a schody tak jsem to svěřil firmě Herkules.
> Za
> půl hodiny to ve čtyřech na pásech měli dole aniž by něco škrábli. Ale
> řekli
> si o 3400Kč. Jelikož cena byla předem odsouhlasená, ač může někomu připadet
> šílená, já jsem spokojen, protože bych to ani ve čtyřech normálních lidech
> nezvládl tak jako oni.
>
> Zdravím
> L. Kručinský
>
>
> -----Original Message-----
> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz
> <hw-list-bounces na list.hw.cz>] On Behalf Of Pavel Rotter
> Sent: Wednesday, November 16, 2016 1:43 PM
> To: 'HW-news'
> Subject: OT: jak nám opravili izolační stav
>
> Dobrý den,
>
> omlouvám se za přílohu, ale je to poučné - oprava za 18000,-- Na tom
> izolačním stavu se museli nadřít přímo neskutečně :-)))) Jo a je to bez
> matroše!
>
> S pozdravem Pavel Rotter
>
> NEWTE spol. s r. o.
> Jateční 847
> 415 01 TEPLICE
>
> e-mail PavelRotter na newte.cz
> tel. 417 536 531
> fax 417 577 865
> http://www.newte.eu
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
> ------------------------------
>
> [image: Avast logo] <https://www.avast.com/antivirus>
>
> Tato zpráva byla zkontrolována na viry programem Avast Antivirus.
> www.avast.com <https://www.avast.com/antivirus>
>
>
>
> ------------------------------
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
>
> ------------------------------
> [image: Avast logo] <https://www.avast.com/antivirus>
>
> Tato zpráva byla zkontrolována na viry programem Avast Antivirus.
> www.avast.com <https://www.avast.com/antivirus>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20161120/5447f3f0/attachment-0001.html>


Další informace o konferenci Hw-list