[OT] Problem s autem - dobijeni

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Sobota Listopad 19 15:33:49 CET 2016

jsem na tom podobne, 18let /550kkm a kdyz jsem to ted daval trochu oprasit pred STK, tak mechos rikal : " s tema dnesnima autama by jste to uz nenajel, toho
se drzte :-).  takze dokud mi povolej "ekoteroristi" s tim vyjet na silnici, menit nebudu.
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Saturday, November 19, 2016 3:27 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Re[2]: [OT] Problem s autem - dobijeni

No ted jsem mluvil s jednim mistnim servisakem, hovor byl uzasny - zvlast, kdyz se zeptal, kolik to ma najeto a ja mu rekl, ze cca 600 tisic. Bylo slyset jen zalapani po dechu, pak se probral a ze pry Bosch vydrzi s bidou 500k, tak ze jako mam byt rad, ze to kleklo az ted... Servisak provereny a hodne chvaleny sousedy - ono uz jen to, ze nekomu zvedne telefon v sobotu odpoledne o cemsi svedci.

Ja nic zasadniho nenasel, tak to necham na profesionalovi. S trochou dobre vule do toho servisu dojedu po vlastni ose - je to asi 7km, to ten motor po nastartovani snad jeste zvladne. Holt se ale beze mne budou muset obejit v pondeli v praci :(

Trochu radost takhle pred vanocema, asi si nadelime novy alternator - nebo naopak, novy bude v aute, pod stromecek si dame ten stary :)

Pavel Kutina