[OT] Problem s autem - dobijeni

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Listopad 19 14:09:47 CET 2016

Nabil jsem baterku, dal ji do auta s tim, ze pojedu cca 20km do Trebone, kde
si na me jeden prodejce nasel o vikendu cas a nasel baterku. Auto jsem bez
problemu natocil, ale protoze jsem jeste potreboval do baraku se jit umejt a
tak, tak jsem to zase zdechnul, protoze to startovalo na prvni skrt.

Vratil jsem se k autu o par minut pozdeji a starter ani neprotocil motor.
Nechapu, ktera bije - vypada to, ze mi odesel alternator (ovsem nejak
podivne, kontrolka dobijeni nesviti - ale pry se to stava) a baterka je po
smrti. Ale zase, ja nevim. Naprazdno ma baterka asi 13.4V (byla cerstve
nabijena, ma narok), kdyz otevru dvere, tak se mi rozsviti hromada zarovek v
interieru plus bezpecnostni cervene ve dverich, tak napeti klesne asi o pul
voltu (mam tu po ruce jen PU500, takze desetinky na 30V rozsahu spis
odhaduju).

Spis bych to tipoval na nejaky problem v kabelazi, prece jen je tomu autu 20
let, ma narok na nejake prechodaky v zalisovanych spojich a podobne. Jdu
pokracovat v patrani, mozna by byla zajimava klidova spotreba auta pri
zhasnutem interieru a nenatocenem motoru, treba mi tam "jen" nekde neco
topi - fakt tomu prestavam rozumet.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: m.marusak
To: HW-news
Sent: Saturday, November 19, 2016 1:25 PM
Subject: RE: [OT] Problem s autem - dobijeni

Jednou jsem jel s benzin Lagunou na trase Berlín Teplice (dalnice) určitě
120 km s rozsvicenou kontrolou dobijeni. Později diagnostikovano jako odesly
regulátor alteratoru. Aku přitom byl nejméně 3 roky starý. A po dojezdu to
ještě startovalo.
Fakt ale je, že pokud se to zastaví a budete potřebovat odtah, tak budete
blizko cene nového aku.

Odesláno z mého chytrého telefonu Samsung Galaxy.