jak nam opravili izolacni stav

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Listopad 18 13:34:53 CET 2016

No to je jen půlka pravdy,, dám příklad je sice taky z doby před 8 lety,
ale jak se principiálně může i odmítnutí relativně malé zakázky obrátit,

proti firmě. Řešil jsem vratku DPH z ciziny, otec dělal ve firmě, kde

jim to řešila další externí firma. Tak jsem je kontaktoval, napsali mi,

že to je pro ně nezajímavé. Chtěl jsem vratku zhruba v hodnotě 20.000 Kč,

jenže oni si berou procenta a z té firmy kde dělal otec měli, prostě při

vratce třeba 100.000 Kč. Tak jsem jim napsal, že chápu, že aby si vzali

10% že to není zajímavé, ať si klidně vezmou 50%, furt mi přišlo dobré mít

10.000 Kč než nemít nic. No poslali mě někam, prostě 10.000 Kč málo.

No tak jsem se naprdnul, když se se mnou nikdo nechtěl bavit, a milou

vratku z ciziny jsem se naučil udělat sám... A výsledek měl jsem svých

plných 20.000 Kč a navíc jsem to naučil dělat otce, takže jsem milou firmu,

připravil o jejich skvělý kšeft ročně za 100.000 Kč a to jsem jim prosím

nabízel 10.000 Kč za práci když to přeženu tak jednoho dne....

Pointa byla, že volali do firmy k otcovi, proč nebudou dělat vratku a on,

že si to budou dělat sami tak jim v podstatě vyhrožovali, že to je strašný
problém,

a že musí komunikovat v jazyku daného úřadu, a že jim to můžou

zamítnout a strašili jak mohli blbablabla bla.... No jo ono vidělat 100.000
Kč

za týden práce bylo móooooc zajímavé, tak už není.

Pomsta byla mnohem sladší vysvětlil jsem postup vratky více firmám

 co to řešili a byly zastrašovány, že přijdou o peníze když si to budou
řešit

sami a tak podobně......

Takže si taky myslím, že nebyl zrovna dobrý nápad bez vysvětlení poslat

do konfery kolik to je práce a tak podobně a to blá blá blá :-),

hlavně né mezi techniky.

Zdeněk Aster

to bláblblá blá blá se mi moc líbí přemýšlím, jestli z toho neudělám položku

na faktury :-)