jak nam opravili izolacni stav

Dolansky dolnsky.pav na seznam.cz
Pátek Listopad 18 11:16:30 CET 2016


Od: Dolansky <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: Re: jak nam opravili izolacni stav

Zpráva:
Se zajmem sleduji toto vlakno a docela slusne se bavim. 
Halaskty jako 
"Nezlobte se ale servis je to , co zivi vetsinu firem"
"to je fakt fajn pracicka, cely den u mikroskopu."
"a to vse bez jakekoliv dokumentace , schemat atd."
"pry tam byly drahe dily"
"udelali jste to ze dne na den"

Nejlepsi by bylo, kdyby to pan Rotter rozebral a zverejnil detailni fotografie te celodenni prace s mikrospopem, pripadne senamm onech drahych vymenenych soucastek, ktere jsou tak drahe ,ale pritom tak bezne ze je maji skladem i kdyz nemaji dokumentaci ani schema daneho pristroje. 
Osobne bych se vsadil, ze tam bude max propojenych par konektoru, nekde preklemovana jedna vodiva cesta sire dalnice D1 a to bude cele. Kdyby menili nejakou soucastku tak max vykonovy tranzistor niketra horentni ceny.

Jak rikal pan Krucinsky servis je to co vetsinu firem zivi a tak my co nechceme vetsinu fimem zivit, platit jejich zamestnancum psychologa po "fajn praci" a ani neocenime pohadky o celodenni praci pod mikrospokem  jsme nuceni si servisovat vse sami.Doted jsem zil v domeni ze když to delam bez schematu ztracim tim cas,ale jak se zda odborne firmy ta schemata take nemaji :-)
Me nedavno zcela rozsekal nejmenovany servisni technik VW, kdyz znamenu nabidl vymenu olej v automaticke prevodovce DGT za 6500Kc, doprovazel to take hesly jako specialni drahy volej (1000Kc/l), blba prace, specialne neskutecne drahe vybaveni, bez ktereho to nevymenite,slůožitá procedura atd. 
No tak jsme koupili onen specilni velmi drahy olej (264Kc/litr v original VW baleni, potrebujete ho 6l) filtr za 300Kc a pak speciani velmi drahe vybaveni sestavajici z bezne PVC hadicky 2.5m plus jedne mosazne vodovodni priruby.
Ta blba prace sestava v tom zaparkovat auto na rovine nebo ho rovne zvednout, pak na prevodovce odsroubovat sroub , nasledne vysroubovat plastobvou trubicku, pockat az olej vytece vratit trubicku, vymenit filtr a pak za trubicku prisroubovat hadici a nalit olej tedy 5.15l oleje, parkrat zaverglovat tim klacekm od prevodovky a vrati tam sroub. Nikdy jsme to nedelali, zmakli jsme to pod hodinu a s nakady na to cele prislo na cca 2200Kc. 
Platit za hodinu , tedy méně než hodinu, prace lopady v VW servisu 4500Kc prostě není normální zvlaste kdyz jak jsme prave zjistil tak v VW servisu v nemecku tu samou proceduru udelanji za 130 Euro ale nejsou k tomu pohadky o drhem oleji a specilanim vybatevi za ktere se holt musi take zaplatitt.

Takze nic ve zlem, ja vim, ze je servis kolikrat blba prace a neni duvod zakazniku cas neuctovat,ale stejne tak neni duvod uctovat zakazniku 4500Kc za hodinu toho casu, zakaznik neni slepice, kterou je treba oskubat pokazde kdyz jo chytime.  

Pavel

P.S. Perlicka na zaver, kolega to auto koupil pred 5 mesici a ma bezchyben vyplnenou servisni knizku, olej v prevodovce podle ni menil autorizovany servis VW a presto v te prevodovce byla cervena ATF apalina , i kdyz do prevodovky patri zuty "speciani" a velmidrahy olej . Kdyz vytela cervena ATF pokousel jsme se u VW zjisitt zda to lze michat a ikdyz  se dotaz doslat az na nejvyssi mista nikdo nevedel (pri vymeme v prevodovce zustavaji cca 2 l oleje, ktere nelze bez rozebrani z prevodovky vylit). No pomhl kolega z ustavu maziv  a nastesti to neni problem smichat. 
Cili pokud si zapaltite onen original servis nevite zda vůbec a co vam tam ona lopata v VW naleje :-)

--
This e-mail was sent from a contact form on Info365.cz (http://www.info365.cz)



Další informace o konferenci Hw-list