Re: jak nám opravili izolační stav

ZU1234 zu1234 na seznam.cz
Pátek Listopad 18 08:18:05 CET 2016

Pane Merker,
já být na Vašem místě, trochu bych přibrzdil.
Pokud dáváte ostentativně najevo, že Vám zákazník nestojí za to,
abyste mu zdokumentoval, za co vynaložil své peníze,
tak v zájmu všech doufám, že Vás nahradí slušněji se chovající konkurence.
Ve vaší rozvaze jste přehlédl že slušného podnikatele živí spokojení
zákazníci a ne zaměstnanci líní napsat zda a co vlastně dělali.
ZU