prosim o pomoc s Ebay

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Listopad 17 20:55:09 CET 2016

Jo jo, taky se stydím až se červenám.
Ale dva roky jsem nic nenakupoval a právě před těmi dvěma roky jsem
musel narychlo měnit nějaké údaje
a tak jsem si nebyl jistý. Ten můj kamarád v německu spíše prodává a tak
se mohl zmýlit.
Zmátly mne také údaje v mailu. Moje adresa, jeho adresa včetně fyzického
bydliště, telefon atd...
Příloha je ZIP, znovu ZIP a pak soubor s přílohou COM.
Mám tady zrovna na stole počítač s Ransomware. Neřešitelná situace.
A tak bych nerad dopadnul stejně :-( jako ten zákazník co si šel raději
koupit nové PC :-(
Díky všem za pomoc.
Jindra Polívka