Re: Učebnice měření s osciloskopem Bylo: osciloskop na doma

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Listopad 17 11:40:57 CET 2016

Toto je to.
Mal som doma kedysi tri analogove osciloskopy - Tektronix 465B, nejaky
2x20MHz Philips a jednokanalovy elektronkovy 2MHz Grundig - ale aj
napriek tomu som sa citil ako bez pravej ruky a ked som si potreboval
nieco odmerat, vzal som si to do prace a odmeral na - a teraz
milovnici meracej techniky zalapaju po dychu - na Rigole DS1052.
Potom som tu hrbu zeleza, obrazoviek a transformatorov predal a kupil
si tiez ten lacny "digitalny kram" a som nadmieru spokojny. Zrejme mi
chyba ten kus nostalgie, ktora by ma nutila k tomu, aby som si pol
pracovneho stola zapratal tridsiatimi kilogramami techniky, ktoru
zapnem raz za uhorsky rok. Mozno len robim inom kute elektroniky - ale
rozhodne sa branim tvrdeniam "kup si za cenu digitalu radsej ojazdeny
analog, lebo je to lepsie", nie pre kazdeho to plati.

Dňa 17. novembra 2016, 10:23, Daniel Valuch <balu na k-net.fr> napísal/a: