Re: kabel pro ADSL přípojku

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Listopad 16 22:08:38 CET 2016

Díky všem za odpovědi.  Nemám s ADSL žádné zkušenosti, doma mám
Internet přes kabelovou televizi.
Tohle je pro nový dům dcery.  Na hranici pozemku je nová přípojka z 90
let, kdy Telekom dělal nové sítě prakticky všude.
K ústředně je to míň než 1 km.
Z CETINu slíbili, že přípojku protáhnou až do domu, když si vykopeme
cca  20 metrů, ale to se nám teď nehodí a uvnitř domu
potřebujeme dělat elektroinstalaci a pak omítky dřív, než ke kopání
dojde. Takže musím natáhnout pod omítku nějaký kabel do místa, kde je
průchod základy ven.  Natáhnu to tedy nějakým UTP kabelem a bude to.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW