Re: kabel pro ADSL přípojku

Středa Listopad 16 19:46:54 CET 2016

Tak vzhledem k tomu, že to od ústředny k vám domů jde několik
kilometrů a telecom určitě nepoužívá žádné kosmické kabely, tak bych
si s těmi 10 metry nedělal hlavu. Pravděpodobně nepoznáte rozdíl mezi
obyč. dvojlinkou, UTPčkem nebo stíněnou variantou.

Telecom (dobře, dneska O2) tam totiž často má kabely už z dob, kdy tu
žádné ADSL nebylo. A technologie ADSL jako taková byla navržena tak,
aby chodila po všech možných mizerných kabelech.

P.K.