skoro na piatok - osciloskop na doma

Středa Listopad 16 19:11:07 CET 2016

Já jsem to dotáhnul ještě dál :-) Jako student jsem si postavil NF
generátor - jsou v té krabičce dva. Jeden - trojúhelník natvarovaný
diodama na sinus, pro měření frekvenčních charakteristik. Druhý sinusový
s nízkým zkreslením, kmitočty 333, 500 a 1000 Hz a laditelný rozsah,
který jsem prakticky nepoužíval. Pak tam mám dvourezonátorovou propust 1
KHz s šířkou asi 20 Hz. S tím jsem byl schopný dělat všechna měření při
nastavování magnetofonů. Generátor mi leží na stole a všechny úvahy o
tom, že bych si mohl pořídit něco lepšího, končí na tom, že tohle
většinou stačí :-)
Anděl