RE: Opět jsem v PICu(i)

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Listopad 16 16:40:41 CET 2016

A u picu stačí zakázat GIE, když používáte prioritní přerušení, tak je to
vlastně GIEH (&GIE == &GIEH), ale obecně se doporučuje používat GIE, při
zakázaném GIE je automaticky zakázáno i LOWlevel přerušení, i když je
GIEL=1;
Těch NOPu je tam zbytečně moc, stačí jedno.
Pro zakázání přerušení používejte

Kod

di();
Nop();

kod

Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ondřej
Janovský
Sent: Wednesday, November 16, 2016 4:26 PM
To: HW-news
Subject: Re: Opět jsem v PICu(i)

Odpovím na oboje.

1. uchar x = a>=b jsem jen doplnil, abych mohl porovnat výsledek s tím
druhým porovnáváním.
2. stále více se dostávám k tomu, že problém je v přerušení a přemaštění
STATUS registru, kde jsou příznakové bity.

A utvrzují mne v tom pánové Draxal a Mainzer, že dělám botu v přerušovací
rutině, která by to mohla způsobovat.

Nyní jedu už dvě hodiny bez problému, když jsem vycpal sekci s porovnáváním
NOPama.