skoro na piatok - osciloskop na doma

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Listopad 16 16:24:24 CET 2016

 16.11.2016, 16:16:43

 Par let jsem vedl detsky krouzek, pravda mladsich nez stredoskolaku.
 A muj poznatek je takovy, ze snaze naucim psa mavat kridly, nez dnesni deti.
 merit analogovym merakem.
 Obavam se tedy, ze zaverecna veta vaseho prispevku, vas z debaty o
 potrebach dnesni mladeze, silne diskvalifikuje.
 ;-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz