RE: jak nám opravili izolační stav

Středa Listopad 16 15:13:03 CET 2016

Nic ve zlém ale já si zrovna vzpomněl, jak dokáží naše techniky potrápit poruchy spojené s izolačním stavem. Prostě do prostoru uhlíků/komutátoru SS motorů se dostane bordel zvenku, spolu s prachem z uhlíků vytvoří svody na kostru a elektronika se z toho může zbláznit, protože se PWM plazí po kostrách a ovlivňuje kdeco. Totéž u svorkovnic AC motorů. A uvést to do původního stavu mnohdy ani nejde a dá to právě dost práce. A dá se to nazvat repase elektrovodivých cest. Uznávám, že 18000 je hodně peněz ale překvápko by to být nemělo - profesionální firma (a podle grafiky toho pracáku to asi profesionálové budou) by měla být schopna kvalifikovaně odhadnout cenu opravy a připravit Vás na to předem. Ale to jen tak. Jak jsem říkal, nic ve zlém :-)
Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Rotter
Sent: Wednesday, November 16, 2016 2:30 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: jak nám opravili izolační stav

No, nic.... :-) ale žádné díly neměnili, ta věc je velká jako notebook, snadno demontovatelná.... Jedna věc je cena, ta se může zdát každému jinak přívětivá... (mě to moc neoslovilo, navíc nemám rád překvápka) Ale: Co je to oprava izolačního stavu? Repase elektrovodivých cest? blá blá blá kde to jsme? Vy by jste to tak zákazníkovi napsal? Já ne...

S pozdravem P. R.