Re: Učebnice měření s osciloskopem Byl

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 16 14:24:16 CET 2016

>ale elektronicka kniha v PDF je asi uzitocnejsia.

Samozrejme, ze je uzitocnejsia. Da sa z nej copy-pastnut do vlastnej
"prace".

To je v tomto pripade jedina uzitocnejsost.

>Obcas sa zastavim v
>knihkupectve, ale ze by som tam videl zastupy mladych ludi ako dychtivo
>hladaju technicku literaturu nemozem povedat :-)

Myslis tych mladych ludi, co dychtia po poznani v oblasti modernych
digitarlnych osciloskopov? Z tej masy mladych ludi co vo vseobecnosti
chodi do knihkupectiev?

A vobec, kto povedal, ze to ma byt pre *mladych* ludi?

wek

PS. Dalsi pokus so subjectom, snad nepodrazdi tych co chodia na americke
webovky