Re: Učebnice měření s osciloskopem Bylo: osciloskop na doma

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Listopad 16 13:48:03 CET 2016

ucim to teraz na elektrofakulte v ramci predmetu Meracia technika :-)
spytam sa kolegu z fakulty ci materialy zverejnime aj volne na
internete, nie len interne pre fakultu. Nech maju lenivi studenti co
kopirovat do ich zaverecnych prac bez akejkolvek zmienky o autorovi :-)