skoro na piatok - osciloskop na doma

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Listopad 16 11:58:20 CET 2016

Tak já si vystačím se 100 Mhz, i když třeba u FPGA mám frekvence vyšší...
Nicméně to co mi stačí je Osiloskop 100 MHz, pak mám 16kanálový

analyzer do 100MHz na USB od ZeroLogicu.

A stejně na běžné hraní s digitálem je nejoceňovanější 25MHz USB

analyzátor ten mám fakt nejradši, už aby to někdo udělal na USB 3.0.

Prostě možnost nagrebovat třeba 10minut dat je k nezaplacení, na vše

ostatní je MasterCard :-)

Myslím, že 100MHz Osciloskop je dobrá volba na doma, níž bych asi nešel,

ale asi závisí od uživatele kdo řeší přesně jak píšeš NF tak pro něj je i

50 MHz dostačující...

Zdeněk Aster