Re: Vrtané šablony pro SMT

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Listopad 16 07:28:49 CET 2016

Hlavně jde o tloušťku té šablony vzhledem k velikosti děr na pcb vůči plošce, aby se vám nedělali zkraty. U nějakých větších věcí to vadit nebude, ale u malých ... .

On se tím někdo zaobíral na řezacím plotru a optimalizoval dráhu do laser fólie.

Nicméně vyjde lépe si tu šablonu nechat udělat v prag... v ČR.

Jirka