Re: Vrtané šablony pro SMT

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Úterý Listopad 15 19:35:59 CET 2016

spise bych sehnal plech ktery se na stencily pouziva. myslim, ze oblibeny mistni/cinsky vyrobce pcb by mohl pomoci kdyz se pekne poprosi a zaplati. ja teda na nejake nouzovky pouzivam vyrazene stencily, ktere jsou casto mnohonasobne vetsi nez motiv na nich takze je tam habadej prostoru. ale take leptam s negativnim resistem, z druhe strany pouzivam samolepici folii. zadna zabava to ale fakt neni.

dobre se da take pouzit nektere transparentni folie pro laserove tiskarny. chce to ale frezovat gravirovaci frezou. na vrtani to asi nebude.