Re: Čerpadlo myčka nádobí

Lemur lemur.hwnews na gmail.com
Úterý Listopad 15 14:22:17 CET 2016

Asi to je jiný problém, ale každá zkušenost dobrá:

http://www.elny.cz/whirlpool-adg550-adp658ix-adp647wh-obehove-cerpadlo-mycky-mycka-whirlpool/d-84235/
Cerpadlo jelo jak kdy. Po rozebrání jsem zjistill, že je prasklý
prenamentní magnet rotoru a občas se šprajcnul. Koupil jsem nové, nechtělo
se mi myčku rozebírat znova v případě nepovedeného slepení.

Přítomnost desky elektroniky si vysvětluji jako zajištění rozběhu správným
směrem. Pro provoz ala BLDC tam není dost spínacích prvků. Žádné řízení
výkonu nepozoruji.

Původní čerpadlo bych ještě našel.

L.