Re: asi částečně OT: jakou kameru?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Listopad 15 12:51:21 CET 2016

U nas se ted rozsiruje pouzivani Lyncu (ted uz zase Skype pro firmy) a
kupoval jsem si kameru MS LifeCam HD-3000 - ma dosti dobry obraz 16:9,
ktery stejne ale pri videokonferenci je oriznut a vycentrovan. Vysledny
obraz pro prenosu mi sirokouhly neprijde a predmety pred objektivem jsou
ostre tak od 150mm pred objektivem. Stejne myslim zadny z tech kecalku
neumi vic nez 720p.

Verim, ze treba tohle by bylo jeste lepsi:
https://www.microsoft.com/accessories/cs-cz/products/webcams/lifecam-studio/q2f-00004

RV