RE: asi částečně OT: jakou kameru?

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Úterý Listopad 15 12:27:40 CET 2016

Tak mi zavolejte na skype a muzeme to zkusit :)
J.V.
(skype ucet na soukr mail poslu)

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales
Prochaska, Divesoft
Sent: Saturday, November 12, 2016 12:54 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: asi částečně OT: jakou kameru?

Díky, to chápu, možná že by i na normální použití asi stačila první kamera
kterou najdu na prvním e-shopu, ale to bude všechno širokoúhlé aby to mohlo
být fix focus. Jenže já pořád toužím po té možnosti ukázat zblízka něco na
kameru a nejsem si jistý, zda to tahle (nebo
jiná) zvládne. Jinak ta širokoúhlost nevadí, naopak, při běžném použití je
potřeba vidět všechny lidi u stolu apod.

Aleš Procháska