ZENIT v elektronike 2017

burdal1 na post.cz burdal1 na post.cz
Pondělí Listopad 14 09:46:41 CET 2016

Dobrý den,
na tohle jsem taky koukal, ale začínám být v depresi z požadavků na OS.
Vždycky jsem si říkal, jak mi moje Windows XP (navíc 64bit) budou stačit na
to moje bastlení do skonání světa. No a teď chci zkusit nové Atmel studio -
smůla, VS - smůla, platformio - smůla... Už přemýšlím nad upgrade, ale zase
se nějak nemůžu zorientovat v licencích windows. Nějaké to OEM - to bych i
zaplatil, ale to jako můžu až mi shoří počítač zahodit?

L.

---------- Původní zpráva ----------
Od: sam.hw <sam.list.hw na gmx.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 13. 11. 2016 18:49:17
Předmět: Re: ZENIT v elektronike 2017

"Zdravim,

neprekvapuje mne ve statni zprave, ze nuti zamestnance, ale i kteri
chteji komunikovat s urady, pouzivat MS ...
prekvapuje mne to u podobne souteze. kdyby se muj syn chtel zucastnit
(tedy az vyroste a bude ho to bavit), tak by byl odepsan - doma pouzivam
jenom Linux (ok - a android).
dokazu sice duvody pochopit, ale zebych z nich byl nadsenej ...

kazdopadne: narazil jsem na multiplatformni zalezitost, co vypada docela
zajimave:

http://platformio.org/

nemam s nim zkusenosti - na moje minimalisticke hokusy-pokusy zatim
naprosto postacuje to obskurni arduino ide, ale vypada to na provni
pohled docela symapticky.

:)

Sam