ZENIT v elektronike 2017

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Listopad 13 19:10:48 CET 2016

Zdravim,

yop! tak to jsem spatne pochopil, to se ovsem za ta slova omlouvam.
ja pochopil, ze Atmel Studio je podminkou (a tedy je dany i OS, na
kterem bezi).

a to frflani - prave proto jsem pripojil odkaz na multiplatformni IDE
(kdyz uz nekdo nestaci commandline a chce neco komplexnejsiho a grafickeho)

Jinak mam neskutecny obdiv k lidem, co neco podoneho organizujou.
Kdysi jsem ucil decka v krouzku macet papiry ve fotokomore, dalsi ucil
zachazet s pocitaci ... ale bohuzel dnes uz vedle zamestnani a rodiny mi
na podobne aktivity nezbyva cas.
Nemyslel jsem tu poznamku jako frflani, spis svuj vykrik do tmy (jako
nesouhlas s nutnosti pouzit jeden OS - ok, spatne pochopeno). Pokud to
vyznelo jinak, tak mne to opravdu mrzi.

:)

   Sam