ZENIT v elektronike 2017

balu balu na k-net.fr
Neděle Listopad 13 18:58:32 CET 2016

pozor, to ste zle pochopili. Nikoho ten moloch pouzivat nenutime.
Podmienky su 1) pouzivane vyvojove prostriedky musia byt legalne a 2)
nesmie to byt Arduino IDE.

To, ze vacsina pouziva Atmel Studio je vysledkom toho, ze sa na tom ucia
v skole. Ale ako som spominal, minuly roko bolo par nadsencov, ktori
programovali pod linuxom. Pred dvoma rokmi nikto. Takze trend je
spravny. Samozrejme sa tomu da trochu pomoct tym, ze "niekto", kto tie
procesory programuje rutinne nam pomoze pripravit podrobny navod na
instalaciu a pouzivanie "toho spravneho" prostredia.

Zatial to ale vyzera tak typicky po nasom. Kazdy ma na vsetko nazor,
kazdy vsetko vie lepsie, kazdy len frfle ako je to zle a treba ist proti
prudu, ale naozaj pomoct nechce nikto. Pac to je narocnejsie ako len
frflat...

b.