ZENIT v elektronike 2017

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Listopad 13 18:49:03 CET 2016

Zdravim,

neprekvapuje mne ve statni zprave, ze nuti zamestnance, ale i kteri
chteji komunikovat s urady, pouzivat MS ...
prekvapuje mne to u podobne souteze. kdyby se muj syn chtel zucastnit
(tedy az vyroste a bude ho to bavit), tak by byl odepsan - doma pouzivam
jenom Linux (ok - a android).
dokazu sice duvody pochopit, ale zebych z nich byl nadsenej ...

kazdopadne: narazil jsem na multiplatformni zalezitost, co vypada docela
zajimave:

	http://platformio.org/

nemam s nim zkusenosti - na moje minimalisticke hokusy-pokusy zatim
naprosto postacuje to obskurni arduino ide, ale vypada to na provni
pohled docela symapticky.

:)

   Sam