ZENIT v elektronike 2017

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Listopad 12 23:49:36 CET 2016

>Navod na instalaciu prostredia, spolu s hardwarom dostavaju 5-6 tyzdnov
>vopred

To z toho zoznamu argumentov diskvalifikuje jeden a pol.

Nic nikomu nebrani ten AS pouzit, ci uz s externym makefile alebo bez. Je
to len jedna znalost naviac, co aj tym, co su na IDE na konkretnom
odchovani/zavisli moze len a len pomoct.

Ak ten navod bude napisany dobre, bude to ta najuzitocnejsia vec co si z
tej sutaze odnesu, lebo to je trvala hodnota.

wek