ZENIT v elektronike 2017

balu balu na k-net.fr
Sobota Listopad 12 23:16:19 CET 2016

bolo by super, keby sme mohli prejst na nieco "normalnejsie" uz len koli
tomu, ze sa chcem naucit programovat mikrokontrolery a pouzivat pri tom
moj Mac. Mam rad prikazovy riadok na taketo veci :-)

Budem muset kolegu dokopat aby vybral nastroje a napisal navod.

To Atmel studio sluzi aj ako simulator? Nikdy som s tym nerobil...