stm32f042 + can bus

Pátek Listopad 11 17:21:55 CET 2016

Jeste je mozne, ze ta specialni verze GDB pro STLINK nepodporuje vas
procesor - je to dost zastaraly SW.
Alternativou je nasazeni OpenOCD a nastaveni EMBitz na pouziti OOCD mist
STLINK. A s tim OOCD se da ruzne laborovat pres terminal, bohuzel se pak
musi extra spoustet, nepovedlo se mi donutit EMBitz ke spusteni jineho
nez vestaveneho OOCD (a ten byl v me verzi taky dost zstaraly. Ale resil
jsem to pro CM7, pro CM0 by mozna ta vestavena verze sla)