stm32f042 + can bus

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Pátek Listopad 11 15:20:34 CET 2016

ad embitz/debugovani (p.Buchta) - dekuji za zaslani projektu, ale ani se
(temer) stejnym nastavenim jako mate vy to neslo.
Sel jsem dokonce tak daleko ze jsem nainstaloval predchozi verzi embitz
(tj. ve ktere byl vytvoren Vas projekt), prelozil jsem ho tam a skusil to
debugovat. Bez vysledku.
tj. dosavadni zaver: zda se ze nemoznost debugovani je neco mimo kontrolu
prekladace (tj. ne nastavenim).
takze muj OS: windows8
ST-LINK Firmware version : V2J28S6
Pokud nekoho napada co dalsiho by by mohlo byt pricinou, rad vyzkousim.
TM.