RE: asi částečně OT: jakou kameru?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Listopad 11 13:15:28 CET 2016

Pekny priklad kde to vyhodne je.
Ale ked nie je dobry moderator nepomoze ani obraz ani zvuk :)
j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindroush
Sent: Friday, November 11, 2016 12:56 PM
To: HW-news
Subject: Re: asi částečně OT: jakou kameru?

Pro srovnani:
Nekolik pobocek, spolecne produkty, distribuovane tymy. Je mozno se bavit pres video z laptopu, nebo jsou zrizene zasedacky, kde jsou televize a dedikovane kamery. Neumim si predstavit hodinove meetingy bez videa, a jeste navic v kancelari, kde je X lidi, kteri se musi soustredit na svou praci, ktere bych vsechny rusil.

J.

Jindroush <jindroush na seznam.cz>