stm32f042 + can bus

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Pátek Listopad 11 12:13:42 CET 2016

Dekuji za vsechny rady, reportuji prvni uspech - prvni odeslany paket na
osciloskopu.
Pro prvni prihlizeni pomohl zakaz preruseni, ackoliv prerusovaci rutina tam
je. Tedy je tam zakopan pes kolem tohoto.
Uprava kodu:  CAN_ITConfig(CAN, CAN_IT_FMP0, DISABLE);  //bylo: ENABLE

K ladeni se poji dotaz - ma li nekdo zkusenosti - pouzivam Embitz + ST-link
V2 (klon) - pripojeno pouze SWCLK a SWDIO.
Procesor to naprogramuje, ale neni to ochotno spustit/krokovat. vypisuje to
hlasku
"Cannot find bounds of current function".
pokud odpojim a pripojim napajeni program se normalne rozbehne, ale ladit
se to neda.

Pro pripadne zajemce dodavam: Aby sli importovane STL examply v embitz
prelozit bylo treba do COMPILER settings / defines pridat jeste polozku
STM32F042  (embitz tam automaticky pri tvrobe projektu definoval pouze
STM32F0xx a STM32F042K6 )

T.