stm32f042 + can bus

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Listopad 11 11:30:15 CET 2016

Je to stejne v podstate pres celou rodinu STM32.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 11. 11. 2016 10:53:03
Předmět: Re: stm32f042 + can bus

"Koukněte ještě na stavové registry, třeba debuggerem, z toho by mělo být
jasné co případně brání vysílání. Nejzákeřnější asi je, že ten řaič
přejde do nějakého INIT módu, pokud je delší dobu sběrnice v neklidovém
stavu, jinak si myslím, že vysílání nemůže nic bránit.
Já to používal jen na M4 ale bude to asi podobné podle toho, co je ve
vašem zdrojáku až stejné.