Re: Opět jsem v PICu(i)

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Listopad 11 11:15:19 CET 2016

Miluji tyhle chyby, takhle to moc nevypada,
zkuste pred pole a a b a mezi nimi nadefinovat,

nejake pole treba o deseti bytech

byte rez1[10];

ulong a[20];

byte rez2[10];

ulong b[20];

byte rez3[10];

Protoze jedine co me napada, ze tam neco pretece.

A kdyz budete testovat ty rezervni pole na nuly

a zmeni se tak si je vypiste pak je jasne, ze tam neco nekam

pretece.

Zdenek