asi částečně OT: jakou kameru?

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Listopad 10 21:41:19 CET 2016

Chtěl bych si zřídit videokonferenční místnost (asi takovou jako mají
v NCIS *) :-)), jen tedy s nějakým normálním softem jako Skype apod., a
přemýšlím o tom, jakou použít kameru. Doporučují mi třeba tohle
https://www.logitech.com/cs-cz/product/conferencecam-ptz-pro
ale soudě podle vzhledu mi to přijde jako nějaká předražená hračka.
Neměl byste prosím někdo s touhle problematikou nějakou zkušenost?
Chtěl bych od toho aby to umělo jak normální videokonferenci, tak i
mít možnost na kameru něco zblízka ukázat. Říkal jsem si, že by byla
dobrá třeba "normální" kamera na stativu, ale "normální" kamery se už
asi nevyrábějí nebo co... Dík za případné názory.

*) pro ty co televizor vidí jen když je rozebraný: to je z jednoho
televizního seriálu.

Aleš Procháska