Arduino ESP8266 ryclost/verze

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Listopad 10 10:06:22 CET 2016

Tak ono to nějak fungovat bude, ale už to není podporované a pokud MS
vydá nějaký vypečený balíček fungovat to nemusí... Něco podobného je
se starší verzí PL2303, kde to také už nemá podporu pro W10 (snad i
W8) přesto se to dá ohnout tak aby to fungovalo. Ale třeba u mě to
jednou funguje a pak si to usmyslí, že to prostě fungovat nebude do té
doby než přeinstaluji ovladač a provedu restart systému...

Já jenom, aby o tom dotyčný věděl a počítal s tím.