Re: Balík z Aliexpressu nedorazil, ale je doručen

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Listopad 10 09:29:04 CET 2016

Tak pošta 411 mě bez jakékoliv snahy o pomoc poslala do .....

Mám na webu (nebo na poště) podat reklamaci.

Bohužel na webu dostávám hlášku:

Omlouváme se, aplikace je momentálně nedostupná.

Achjo.

Tak zkusím odpoledne poštu.

Petr