nazev bitu plochy s drazkou

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Středa Listopad 9 19:12:40 CET 2016

A pokud to clovek nechce delat, tak jsem leta pane koupil do firmy
sroubovaky Proskit, jak Tx-ka s dirou tak ploche s vyrezem. Kupoval jsem
je u geneticky modifikovaneho slona a co jsem se dival, tak je vedou
dodnes (cenova hladina okolo 40 Kc/ks). Nicmene pan domaci, co to k nam
ma pres chodbu, tak preferuje u plochych toho Dremela...

Radek (benedikt2hw.cz)