RE: Elektrický posilovač

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Listopad 9 15:00:53 CET 2016

Mal som na stole Koyo z skodovky.
Bez pripojenia na CAN to ani neskrtlo.
Ono to po pripojeni na napajania bezalo v nejakom uspornom mode (cca 500uA odber, mozno aj menej uz si nepamatam)
Po pripojeni na CAN a natartovani sa motor rozbehol.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Josef Štengl
Sent: Wednesday, November 09, 2016 2:13 PM
To: HW-news
Subject: Re: Elektrický posilovač

K posilovači jsem naposledy něco programoval před 5 lety, ale jen pro německé automobilky. Hmm moc už si to nepamatuji K činnosti to potřebuje:
  + napájení
  + infomaci o zapnutém klíčku (Hw signál nebo přes simulaci auta)
  + signál z torq senzoru (připojený senzor od volantu, umístění je různé)
  + Simulaci auta přes sběrnici (CAN, FlexRay) - jak se tomu říkalo si už nevzpomínám (restbus simulation nebo tak nějak)

Ta simulace bude asi překážka :-)

Takže nestačí, pokud to má renault podobně.