nazev bitu plochy s drazkou

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Listopad 8 17:34:25 CET 2016

 8.11.2016, 17:20:42

Pro takove a podobne ucely, mam pod ponken krabici, kde koncentruju
ruzne, jinak uz nepouzitelne sroubovaky a jejich zbytky. Ale treba
nastroj na "trilistou vrtuli" je dost tezke nejak rozume vyrobit. To nastesti
resi levna sada, levnejch bitu (100 za 100) z mistniho supermarketu,
obzvlast kdyz se vylepsi tim zarezem na zadni strane, jak tu psal
kolega mcmlxxx.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz