nazev bitu plochy s drazkou

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Úterý Listopad 8 10:04:37 CET 2016

Zdravím,

koupil jsem si před časem v Bauhausu celu sadu takových bitů na netradiční šrouby. Je tam plno různých bitů, hvězdičky a podobně, zatím jsem s tím vše povolil.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827