Jak pridusit reproduktor v kombu?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Listopad 7 19:27:20 CET 2016

Tak do komba pridany dva draty, prepinac a hodneotackovy trimr, to cele
paralelene k R3 ve zpetne vazbe. A chodi to, da se to trimrem srovnat do
rozumnych hlasitosti pri nerozumne vytocenych cudlicich "vepredu", nic
nepiska, nesumi, nechrasti (pravda, osciloskopem jsem na to nekoukal,
tak jen doufam, ze to nekmita - verim, ze by to bylo ve zvuku v nejakych
interferencich slyset).

Zvuk je samozrejme zastrenenjsi, ale to je pri ubrani hlasitosti
normalni - ucho je svine svinuta...

Diky za dobrou radu.

Pavel Kutina