Kde sehnat 18650

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pondělí Listopad 7 09:24:24 CET 2016

On Sun, Nov 06, 2016 at 09:04:42PM +0100, Jan Linhart wrote:
> Ahoj,
>
>     nejlépe zajít s nějakým správcem sítě na pivo. Zkušenosti jsou takové,
> že pokud má někdo mrtvou baterii a dále ji nechává zasunutou v notebooku,
> bude mrtvá celá. Smysl má takový kousek, který notebook dokáže živit třeba
> půl hoďky nebo alespoň 15 minut. Z takové sady lze pár článků záchránit. S
> kapacitou 800mA - 1300mA. Nabodované vývody je lepší uříznout skalpelem,
> jinak hrozí porušení těsnoti článku.

Moje zkusenosti jsou takove, ze vetsinou chcipne nejaky clanek - tim
jsou zbyvajici paralelni kamaradi (1 nebo 2) vystaveni zvysene zatezi
a zanedlouho chcipnou taky. Ostatni clanky pak po vyrazeni takove
baterky zustanou OK. Naopak pokud ten clovek baterku v notasu nenecha
a necha ji vybitou lezet nekde dloho, tak odejdou i ostatni clanky
jakmile jejich napeti poklesne pod kritickou mez (neco malo zere
elektronika akubloku). Tedy pokud dostanete akupack vcas potom co je
nevyhovujici je dost velka nadeje, ze 2/3 clanku budou pouzitelne.
Mensi packy jsou 3s-2p, vetsi 3s-3p.

Ad paskove vyvody - rozhodne neni duvod je urezavat od tela clanku,
naopak je prefiknu mezi clanky, aby tam pasek zustal a dalo se na nej
naletovat. Pokud to nepotrebujete - priplacnete je ke clanku. Ono
pribodovany + pol aspon trochu vice vycniva. Jako prvni prefikavam pasek
u - polu. Pokud se pritom porusi nahodou izolace na clanku, tak to
u polu - tolik nevadi. pak prehnu clanku proti sobe + polama a prefiknu
to u polu + jako kdyz rezete nozem papir. Delam nozem - reze se to
docela dobre, obcas nuz priostrite.

Pokud byste mel cestu pres Plzen - nejake clanky Vam venuji. Tech co
jsou mekci mam dost a jsou pouzitelne prave pouze na mensi odbery...

--
Zito